Zobacz również

Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Szkolenia na życzenie

Jesteśmy przygotowani by elastycznie odpowiadać na Twoje indywidualne wymagania. Oferujemy szkolenia zamknięte, których program merytoryczny i sposób pracy z uczestnikami, dostosowany jest do specyfiki Twojej firmy. 

Rynek, branża, konkurencja, sytuacja firmy, cele strategiczne, liderzy, zespół - to elementy kształtujące warsztat.
Projekt na życzenie to indywidualna analiza, trafne wnioskowanie i pełne dopasowanie działań rozwojowych do potrzeb i aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa.

 

Regulamin realizacji szkoleń zamkniętych znajdziesz TUTAJ


Proces szkoleniowy

Nawet 2-dniowe szkolenie to projekt. Zawsze wymaga przygotowania przed spotkaniem na sali szkoleniowej. Jest to proces rozpoczynający się od zebrania informacji, aby efektywnie wykorzystać czas bezpośredniej pracy trenera z grupą, aż po ocenę i wnioski po zakończeniu nauki. Wnioski, które mogą być początkiem kolejnego etapu rozwoju. Bo w życiu biznesu jedyne co jest pewne to zmiana.

1
Analiza szkoleniowa
Na tym etapie poznajemy Twoją firmę. Za pomocą dopasowanych do sytuacji narzędzi badawczych m.in. wywiadów, kwestionariuszy ankietowych osobistych lub elektronicznych, obserwacji, badamy kontekst w jakim znajduje się Twoja firma. Tworzymy zaplecze merytoryczne Twojego biznesu. Rozpoznajemy miejsce w którym jesteś, aby przekazać Ci potencjalne wskazówki zmian i przygotować program rozwoju. Tutaj zwracamy szczególną uwagę na ludzi. Odpowiadamy na pytanie: kto w zespole potrzebuje szkolenia, jakiego rodzaju i pod jakim kątem. Zbudujemy puzzle infrastruktury Twojego zespołu, aby precyzyjnie określić cel i zakres projektu szkoleniowego.więcej
2
Projektowanie szkolenia
W tym miejscu na podstawie zebranych informacji nasi specjaliści dobierają adekwatne narzędzia i metody przeprowadzenia szkoleń. Wykorzystując praktyczną wiedzę biznesową oraz psychologię nauczania dorosłych stosują rozwiązania kreatywne, innowacyjne i skuteczne. Angażując uczestników szkolenia osiągają stawiany przed projektem cel. Trenerzy ProKadry kładą nacisk na pogłębianie merytorycznej wiedzy uczestników dbając równocześnie o praktyczną stronę wprowadzanych zagadnień i rozszerzania umiejętności stosowania prezentowanych narzędzi w konkretnych sytuacjach. Powstaje szkolenie na życzenie. więcej
3
Zaplecze logistyczne i materiały
Doświadczenie pokazuje, że dobre przygotowanie to 80% dobrego efektu. Poza merytoryką i zaangażowaniem trenera, w każdym projekcie nadzór nad kolejnymi etapami prowadzi opiekun szkoleniowy. Jest to osoba, która z check listą w ręku skonstruuje i zrealizuje pełną logistykę zajęć. To dzięki niej na szkoleniu pojawią terminowo adekwatne materiały szkoleniowe i akcesoria pomocnicze. Dopnie wspólne terminy i zaplanuje zajęcia w komfortowym, nowoczesnym otoczeniu we właściwym czasie. A każdy z uczestników będzie mógł spokojnie skoncentrować się na edukacji, a w przerwie napić się kawy. więcej
4
Szkolenie
Etapy powstania projektu skonstruowane są tak, aby samo szkolenie przebiegło sprawnie, efektywnie i w przyjaznej atmosferze. Do tej pory poznaliśmy się dobrze. Dzięki dopracowanym narzędziom możemy wspólnie w twórczy i nowoczesny sposób realizować cele dla lepszej przyszłości Twojej firmy. Ten moment jest zawsze ekscytujący. Gwarantujemy naszym klientom, że nasi trenerzy i współpracownicy w trakcie trwania szkolenia są szczególnie interaktywni i elastycznie reagują na potrzeby i oczekiwania szkolonych grup, mając na uwadze postawiony przed projektem cel. więcej
5
Ewaluacja
Czas podsumowań i wspólnych wniosków. Dla nas to zebranie efektów pracy, test naszej ekipy, do którego przywiązujemy wielką wagę i na którego wyniki czekamy z niecierpliwością i zaciekawieniem. Ewaluacja to moment weryfikacji, doskonalenia i generowania nowych pomysłów na prowadzone działania szkoleniowe. Nasze spotkania są często początkiem nowej, profesjonalnej ścieżki rozwoju organizacji. Z uzyskanej informacji zwrotnej wspólnie z Klientem kształtujemy nową przyszłość. Niejednokrotnie na tym etapie stawiamy cele dla kolejnych projektów rozwojowych. więcej

Grupy tematyczne

Umiejętności miękkie, czyli jak działać efektywnie

Kluczowe znaczenie dla dynamicznego rozwoju naszej kariery zawodowej oraz uzyskiwania wyników mają umiejętności miękkie. Są to umiejętności interpersonalne oraz umiejętności zarządzania sobą. Dzięki miękkim umiejętnościom potrafimy lepiej porozumiewać się z innymi, motywować siebie do działania, skuteczniej radzimy sobie ze stresem, sprawnie realizujemy własne zamierzenia podczas kontaktów z innymi ludźmi.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Komunikacja interpersonalna, czyli jak działać efektywnie
  • Komunikacja niewerbalna, jako źródło wiedzy o współrozmówcy
  • Komunikacja werbalna, jako narzędzie budowania relacji z otoczeniem
  • Komunikacja asertywna
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Budowanie efektywnych relacji
  • Skuteczne metody podnoszenia efektywności pracy
  • Sztuka prezentacji i autoprezentacji
  • Zarządzanie stresem, skuteczne techniki walki ze stresem
Trening Menedżera, budowanie zespołu

Zgrany zespół jest jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak będzie funkcjonował zależy od mądrego lidera. Komunikacja w zespole na wszelkich szczeblach i motywacja to tylko niektóre atrybuty wybitnego menadżera. Nauczymy Cię jak być przykładem w grupie współpracowników, wyczulimy Cię na niezbędne kwestie w budowaniu wizerunku wyjątkowego lidera, a ponad wszystko pomożemy Ci odkryć wszelkie talenty elokwentnego zarządcy.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Jak kierować skutecznie? - Trening umiejętności kierowniczych
  • Trening budowania autorytetu przywódcy
  • Być dobrym managerem - lider, przywódca, coach
  • Savoir-vivre w kontaktach biznesowych
  • Savoir vivre - etykieta międzynarodowego menedżera
  • Wykorzystanie stylizacji i wizażu w biznesie
  • Budowa i zarządzanie zespołem
  • Integracja w zespole
  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Doskonalenie umiejętności motywowania pracowników
  • Zarządzanie kompetencjami pracowników
  • Zarządzanie zespołem sprzedawców
Kilka słów o sprzedaży

Posiadanie nawet najdoskonalszego produktu jest zaledwie punktem wyjścia w handlu. Dopiero złożone techniki sprzedaży, kreatywność, umiejętność kierowania procesem handlowym, zarządzanie produktem powodują, że sprzedajesz. Intencjonalne kierowanie procesem sprzedaży dostarczy Ci wymiernych materialnych korzyści, dla których został stworzony Twój produkt. To pozornie proste zagadnienie składa się z wielu aspektów, których dogłębna wiedza pomoże Ci zbudować, utwierdzić i rozwijać Twoją markę i przede wszystkim sprzedawać. Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Jak być skutecznym sprzedawcą?
  • Aktywizacja sprzedaży
  • Sprzedaż business to business
  • Analiza i planowanie sprzedaży
  • Asertywność w kontaktach handlowych
  • Techniki sprzedaży przez telefon
  • Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
  • Jak skutecznie przełamać obiekcję klienta?
  • Kreatywność w kontaktach handlowych
  • Rozmowa windykacyjna
  • Sztuka budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Techniki coachingu dla handlowców
  • Techniki sugestii w sprzedaży
  • Techniki ustalania i obrony ceny
  • Trening skutecznej sprzedaży
  • Umiejętność prezentacji ceny
  • Umiejętność prezentacji produktu
  • Umiejętność reakcji na reklamacje
  • Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
  • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych z klientem
  • Zarządzanie sprzedażą
Obsługa klienta z uśmiechem

Profesjonalna obsługa klienta to w dzisiejszych czasach absolutna konieczność dla szanującego się biznesu. To w jaki sposób potencjalni klienci będą kojarzyć Twoją firmę zależy w ogromnej mierze od ?ludzi pierwszego kontaktu?. Znajomość psychologii klienta, profesjonalizm i często asertywność obsługującego to podstawa wysokiej jakości usług, z którą chcemy aby Twoja firma była kojarzona. Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Psychologia obsługi klienta
  • Asertywność w callcenter
  • Efektywna obsługa reklamacji
  • Profesjonalna obsługa klienta drogą do budowania wizerunku organizacji
  • Profesjonalna rozmowa telefoniczna z klientem
  • Standardy jakości podczas obsługi klienta
  • Sztuka radzenia sobie z trudnym klientem
  • Telemarketing - obsługa klienta przez telefon
  • Trening asertywności dla pracowników działów obsługi klienta
Negocjacje pod kontrolą

Sednem udanych negocjacji jest obustronna satysfakcja i poczucie, że osiągnięty kompromis jest dla każdej ze stron korzystny. Ten niezwykły talent rozmowy to wysublimowana szkoła komunikacji i wpływu, której można się nauczyć. Dobry negocjator to skarb każdego szanującego się biznesu, który dostarcza wymiernych korzyści handlowych. Wynegocjujmy razem najlepsze dla Ciebie stawki. Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Zaawansowane negocjacje handlowe
  • Zaawansowane negocjacje międzynarodowe
  • Perswazja i manipulacja w sprzedaży i negocjacjach
  • Profesjonalne negocjacje handlowe
  • Sztuka komunikacji, perswazji oraz wywierania wpływu
  • Skuteczna windykacja dla handlowców - Czyli jak odzyskać pieniądze nie tracąc klientów
PROWADZĘ BIZNES-szkolenia dla przedsiębiorców i osób zarządzających

Brakuje Ci narzędzi do konsekwentnej realizacji swojego planu w biznesie? ProKadra ma dla Ciebie ofertę szkoleń, które pomogą Ci wdrożyć biznesplan w życie. Nauczymy Cię promocji Twojego biznesu i uporządkujemy Twoją wiedzę w zakresie tworzenia skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem wszelkich dostępnych na rynku narzędzi. Tchniemy życie w Twój biznes i pomożemy Ci nim zarządzać.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
  • Doskonalenie umiejętności budowania biznesplanu oraz oceny opłacalności inwestycji
  • E-Biznes - Wykorzystanie Internetu w promocji i rozwoju Firmy
  • Kultura organizacyjna
  • Zarządzanie marketingowe jako narzędzie w wyścigu konkurencyjnego przedsiębiorstwa
  • Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zmianą
Pełna gotowość w dziale HR

Kiedy pracujesz w zespole pełnym kreatywnych, energicznych pracowników lub kiedy masz poczucie, że Twojemu zespołowi czegoś brakuje ważne jest nieustanne trzymanie ręki na pulsie. To właśnie ludzie składają się na sukces firmy. Bez względu na to czy masz już dreamteam czy ciągle go kompletujesz poniższe szkolenia podpowiedzą Ci, jak to zrobić, by osiągnąć stawiany przed firmą cel.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Efektywne systemy wynagrodzeń
  • Systemy ocen pracowniczych
  • Outplacement
  • PR wewnętrzny
  • Rozliczanie składek ZUS z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz projektów zmian
  • Rozwój zespołów
  • Skuteczna rekrutacja i utrzymanie pracownika
  • Skuteczny trener wewnętrzny
  • Organizacja szkoleń wewnętrznych, zarządzanie szkoleniami
  • Trening dla trenerów
  • Zarządzanie kompetencjami pracowników
Zarządzanie budżetem i finansami firmy

U podstaw każdego lukratywnego biznesu leży spójny budżet. Nauczymy Cię tej wymagającej umiejętności planowania i zarządzania Twoimi finansami. Poniższe szkolenia wdrożą Cię w rządzący się ściśle określonymi prawami świat budżetowania, windykacji należności i kontroli Twoich finansów. Nauczymy Cię konsekwentnej troski o Twoje pieniądze, która jest drogą do ich pomnożenia.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Kontroling i budżetowanie kosztów w firmie
  • Kontroling i budżetowanie kosztów w Służbie Zdrowia
  • Kurs dla kasjerów
  • Ocena ryzyka finansowego na podstawie sprawozdań finansowych kontrahentów
  • Rachunkowość wg standardów amerykańskich US GAAP
  • Skuteczna windykacja należności
  • Zarządzanie finansami dla niefinansistów
  • Zarządzanie kapitałem obrotowym
Zagadnienia prawne

Świat prawnych kruczków to niezwykle zawiła konstrukcja. Aby biegle się po niej poruszać niezbędne jest mądre doradztwo i szeroka wiedza aspektów prawnych w obrębie specyfiki działań Twojego przedsiębiorstwa. Posiadamy szerokie spektrum praktycznych szkoleń w zależności od Twoich potrzeb. Zamówienia publiczne, dane osobowe, reklama czy rozliczenie składek ZUS to tylko niektóre z nich.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • Co powinni wiedzieć wykonawcy zamówień publicznych?
  • Jak przygotować się do kontroli PIP w zakładzie pracy?
  • Nowe zasady udzielania zamówień publicznych
  • Obrót międzynarodowy - przepisy podatkowe i celne
  • Ochrona i ujawnianie danych osobowych. Zarządzanie informacją
  • Prawno-podatkowe aspekty reklamy, promocji, marketingu
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Prawo reklamy w praktyce
  • Proces budowlany w Polsce. Zawieranie i zabezpieczanie umów o roboty budowlane
  • Rozliczanie składek ZUS z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz projektów zmian
  • Stosowanie w praktyce przepisów o czasie jazdy i odpoczynku, właściwe używanie wykresówek i tachografów, najnowsze zmiany ustawy o transporcie drogowym
  • System dokonywania ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych
  • Ubezpieczenia społeczne
  • Umowy cywilnoprawne w obrocie gospodarczym - Bezpieczne zawieranie. Poprawne zabezpieczanie. Skuteczna windykacja
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Aspekty socjalne i podatkowe - tworzenie, wykorzystanie, rozliczanie
  • Zamówienia publiczne na roboty budowlane
  • Zasady zatrudniania i opodatkowania cudzoziemców w Polsce
Obowiązkowo: BHP I PIERWSZA POMOC

W naszej ofercie znajdziesz również klasyczne propozycje szkoleń niezbędne do bezpiecznego funkcjonowania Twojej firmy.

Przykładowe tematy realizowane przez nasz zespół:

  • BHP podstawowe i okresowe
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna