Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.06.2013
"Profesjonalnie przygotowane i ciekawie przeprowadzone. Seminarium na \"5\" Gorąco polecam."
Barbara Habrat, ANBA - Szkolenia Językowe dla Firm

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.06.2013
"Spotkanie prowadzone w ciekawy sposób. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu prowadzących, prócz istotnej wiedzy teoretycznej, uczestnicy mieli także możliwość zdobycia informacji obejmujących praktyczne aspekty omawianych zagadnień."
Alicja Wątroba, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.06.2013
"Szkolenie dostarczyło mi sporo nowej wiedzy, nowych doświadczeń, które będę miała możliwość wykorzystać w pracy zawodowej.Szkolenie godne polecenia."
Anna Cieśliczka, NGA Poland Sp.z o.o.

dodano: 24.06.2013
"Szkolenia organizowane przez tą firmę są profesjonalne i godne polecenia. Sami prowadzący mogą pochwalić się doświadczeniem i wiedzą. Zachęcam wszystkich do udziału. "
Sandra Steiner, Oświata

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.06.2013
"Bardzo ciekawe seminarium. Dużo ważnych treści, w krótkim czasie. Osoby prowadzące (Piotr Babiński i Elżbieta Igielska) dobrze przygotowane do seminarium i potrafiły w prosty sposób przekazać wszystkie informacje. Chętnie skorzystam w przyszłości z innych seminariów i szkoleń zorganizowanych przez firmę ProKadra."
Piotr Kalisz, BPSC S.A.

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .