Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 29.06.2013
"Szeroki zakres wiedzy prowadzących, przekazanej w jasny i rzeczowy sposób słuchaczom, to główny atut seminarium. Gorąco polecam"
Wojciech Kruczak, SineQuaNon

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 28.06.2013
"Ciekawe informacje, bardzo przyjazny sposób prowadzenia, angażowanie uczestników. Warto uczestniczyc"
Kazimierz Adamaszek, PHU \"QT SYSTEM\"

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 26.06.2013
"Bardzo interesujące spotkania z ciekawymi ludźmi . Bezcenne informacje"
Marta Kwoka, PPP Zawiercie

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 26.06.2013
"Bardzo fajne seminarium. Będąc po zmianie nocnej nie wbiłem gwozdzia - rewelacyjna realizacja tematu.Brawo Ela i Piotr"
Leszek Szafraniec, Kompania Węglowa SA

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 25.06.2013
"Ciekawy wstęp do jakże szerokiej tematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Z niecierpliwością czekam na więcej. Serdecznie polecam wszystkim, którzy mają ochotę poznać co kryje się pod nazwą ZZL."
Anna Senio-Kruk, Poczta Polska SA

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .