Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 22.07.2013
"Trenerka szkoląca godna polecenia! Tematyka szkolenia bardzo ciekawa, poparta przykładami z życia. Szkolenie było treściwe, a szkoląca przeprowadziła szkolenie z humorem, dzięki czemu czas poświęcony na seminarium zleciał bardzo szybko i efektywnie. Polecam! "
Katarzyna Plakwicz, Tyszkiewicz Nieruchomości

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 22.07.2013
"Świetna trenerka z pasją. Treści przekazane w sposób jasny i konkretny. Jestem bardzo zadowolona. "
Monika Zagórska, Monika Zagórska Usługi doradczo - szkoleniowe

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 18.07.2013
"znakomity trener tematy OK"
tadeusz wojciechowski, merpol spzoo

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 08.07.2013
"Bardzo profesjonalnie, przystępnie i bez trudnych, niezrozumiałych terminów, które przyprawiają niejednego zjadacza chleba o zawrót głowy i powodują zakłopotanie. Gorącoo polecam!"
Karolina Wróbel, TERA Sp. z o.o. Sp.k.

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 08.07.2013
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Szeroki zakres wiedzy prowadzącego, którą przedstawił w jasny sposób. Dużo informacji, o których większość ludzi nie ma pojęcia. Jestem bardzo zadowolona z odbytego seminarium."
Iwona Szydłowska, PZOZORO

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .