Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 23.07.2013
"Dobrze poprowadzone, w miłej atmosferze, z naciskiem na aspekty praktyczne i odwoływaniem się do doświadczeń uczestników seminarium. Wyszłam zadowolona."
Halina Wesołowska, placówka doskonalenia zawodowego nauczycieli

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 22.07.2013
"Rewelacyjnie poprowadzone zajęcia, z humorem i dobrymi przykładami. Bardzo owocnie spędzony czas. Polecam!"
Paula Wilkos, gabinety lekarskie

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 22.07.2013
"Jestem bardzo zadowolona z seminarium. Chcę wprowadzić kilka rzeczy, które zostały przekazane. Prowadząca podeszła do nas z humorem i z przykładami z życia wziętymi. Nie znoszę suchych faktów. Wyszłam ze szkolenia bardzo zadowolona."
Anna Wójcik, Healthy Lifestyles FDC Polska Sp. z o.o.

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 22.07.2013
"Pani Dobrosława jest niesamowitą osobą, potrafi zainteresować i poszerzyć horyzont patrzenia na ZZL w małych firmach. Z całą pewnością mogę ocenić seminarium bardzo pozytywnie. Bardzo profesjonalnie zorganizowane szkolenie. Jestem pod wrażeniem, że w końcu poznałam firmę, która w pełni wykorzystuje środki unijne. Tak trzymać :)))))"
Maria Wolak, ZPOW VITAPOL SP.J. M. T. Ciszkiewicz

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 22.07.2013
"Serdecznie polecam, wykładowca Pani Dobrosława potrafi zainteresować, przekazać wiedzę i pozytywnie zmienić nastawienie. Seminarium spełniło moje oczekiwania. "
Katarzyna Strzelczyk, IGB Mazovia

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .