Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.07.2013
"Pomimo krótkiego czasu profesjonalnie przygotowane i treściwe seminarium."
Barbara Szindler, jednostka samorządowa

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.07.2013
"Wartościowe seminarium, w którym wzięłam udział, zachęciło mnie do śledzenia oferty Państwa Firmy w zakresie projektów unijnych. Chętnie skorzystałabym z dłuższych szkoleń. "
Renata Szot, Fundacja Wchodzę w To

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 24.07.2013
"Seminarium bardzo interesujące, profesjonalnie przygotowany trener, przekazane informacje będą bardzo przydatne w mojej dalszej pracy, polecam wszystkim szkolenia z firmy prokadra :) "
Jolanta Rojek, Vitkovice Milmet

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 23.07.2013
"Seminarium bardzo interesujące, Pani Trener potrafi wzbudzić zainteresowanie słuchaczy. Dużo przykładów z życia. "
Weronika Wrzos, Capgemini

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 23.07.2013
"Fantastyczne szkolenie! Polecam wszystkim proKadrę, gdyż jest to rzeczywiście zgrany i profesjonalny zespół. Zajęcia były prowadzone w atmosferze partnerskiej, co natychmiast pozwoliło na skrócenie dystansu, który zazwyczaj pojawia się na linii coach-słuchacz."
Aneta Kubak, eLingwista

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .