Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 30.09.2013
"Profesjonalne przygotowanie i wysoka merytoryczna wartość szkolenia. Także miła atmosfera spotkania"
Andrzej Habrat, Music Info

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 30.09.2013
"Szkolenie przejrzyście przedstawiało tematykę związaną z hasłami / antywirusami / kopiami zapasowymi, czyli wiedza potrzebna w życiu prywatnym jaki zawodowym. Przygotowanie trenera do prowadzeniach ww. zajęć bardzo dobre, z odpowiednim podejściem do osób niezbyt biegłych w tematyce komputerowej. "
Wiktoria Walicka, Kancelaria Prawna Książek&Bigaj Sp.k.

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 05.08.2013
"Bardzo dobrze przeprowadzone semnarium, kompetentna prowadząca, trafny dobór tematyki i wysoki poziom merytoryczny. "
Piotr Marciniak, PPNT

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 31.07.2013
"Seminarium zostało przeprowadzone rzetelnie, zwięźle i wyczerpało przedstawiony temat. Prowadzący szkolenie brał pod uwagę sugestię uczestników i próbował dostosować szkolenie do przedstawionych realnych przypadków przez uczestników"
Anna Legutko, nie dotyczy

Spotkania (seminaria) z zakresu...
dodano: 30.07.2013
"Interesujące zagadnienia, dobrze przygotowana Pani trener, przyjemna atmosfera, bardzo miło mi było uczestniczyć w seminarium, zwłaszcza, że ugruntowało ono moją widzę!"
Maria Eckes, AGH w Krakowie

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .