Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 01.12.2013
"Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo fachowo i przejrzyście przez trenera. Skorzystałem z wielu cennych informacji dot. bezpieczeństwa w sieci (zabezpieczenie komputera, dostępności do kont bankowych itp.)."
Andrzej Góral, Z.U. KLIMAGÓR Andrzej Góral

"Innowacyjne narzędzia...
dodano: 28.10.2013
"Szkolenie \"Innowacyjne narzędzia marketingowe\" organizowane przez prokadre uważam za bardzo przydatne, trener z którym omawiałem podane zagadnienia na przykładzie mojej firmy pokazał mi jak ją rozwijać, jak pozyskać klienta i jak stworzyć atrakcyjną ofertę. Bardzo miła i sympatyczna atmosfera szkolenia."
Dariusz Czyszczoń, TIM SPORT

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 15.10.2013
"Witam serdecznie, Już po raz kolejny miałam okazje uczestniczyć na szkolenie organizowanym przez PROKADRĘ - i jak zwykle profesjonalnie zorganizowane- trener bardzo umiejętnie wprowadził nas w zagadnienia - sposób przeprowadzenia szkolenia i cała organizacja na 5+"
Ola Milanowska, AMV Group

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 14.10.2013
"Szkolenie bardzo profesjonalne. Prowadzący pokazuje w przystępny sposób jakie niebezpieczeństwa mogą nas spotkać w sieci i jak je neutralizować. Organizacja na 5+"
Krzysztof Brewczyński, Dobra Firma Księgowa

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 30.09.2013
" Wiadomości uzyskane w trakcie szkolenia zdecydowanie poszerzyły moją wiedzę o sposobach działania systemów komputerowych, ale tez i o roli człowieka jako jednego z elementów. Bardzo jestem zadowolona, że brałam w nim udział."
Wanda Wieloch-Borkowska, Wanda Wieloch-Borkowska

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .