Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 25.09.2012
"Rewelacyjne i inspirujące szkolenie, przeprowadzone przez niesamowitą trenerkę. Ponadto wspaniała okazaja do wymiany doświadczeń, opinii i \"spojrzenia\" w siebie :). Gorąco zachęcam do udziału. "
Katarzyna Kubicka, NewAge Instytut Rozwoju Personalnego

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 30.08.2012
"SUPER szkolenie, polecam w 100%. Profesjonalne podejście do sprawy! "
Alekandra Pierończyk, Perfect Gym

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 27.08.2012
"Warsztaty pożyteczne , dające wiedzę i szansę spotaknia ludzi z innych branż, a wszystko to w atmosferze przyjemnej i niewymuszonej."
Marta Donica, Nunurs

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 27.08.2012
"Pierwszy raz uczestniczyłam w szkoleniu przygotowanym przez profesjonalną firmę szkoleniową. Cieszy fakt, że były to głównie ćwiczenia - mogłyśmy się wiele dzięki temu nauczyć oraz poznać siebie. Przyjazna atmosfera, dużo śmiechu i zabawy. Zgrana grupa i świetnie prowadząca szkolenia! Dziękuję!"
Anna Tarnowska, Media X-Sell Sp. Z O.O.

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 30.07.2012
"Szkolenie profesjonalne: miła trenerka z dużym zasobem wiedzy, bardzo ciekawe zadania warsztatowe. Nauka była przyjemnością. Dziękuję i Polecam!"
Małgorzata Leszczyńska, Akademia Logicznego Myślenia Logicum

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .