Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 02.10.2012
"Świetne, profesjonalne szkolenie; teoria + praktyka czyli zestawienie idealne, bardzo kompetentna trenerka, wzbudza autorytet, zaufanie, sympatię! Trening godny polecenia! "
Marzena Kubik-Olas, Promotion Free

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 02.10.2012
"Szkolenie super. Jestem zachwycona. Szczerze wszystkim polecam - to co wiedziałam zostało ugruntowane i potwierdzone, a to czego nie znałam - poukładało moje życie i to nie tylko zawodowe."
Ilona Urbańska, Termo Eko Energia Sp. z o.o.

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 26.09.2012
"Rewelacyjne szkolenie, które wniosło wiele nowego przede wszystkim w moje życie zawodowe a także szansa na poznanie ciekawych ludzi. Trafiłam na doskonałą grupę i Trenerkę . W 100% polecam!!!"
Anna Gasińska, Hotel Kossak

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 25.09.2012
"Świetne szkolenie, prowadzone profesjonalnie przez super trenerkę. Bardzo dużo cennej wiedzy na temat siebie, funkcjonowania jako manager i w zespole."
Zofia Żmuda, Farmaprom

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 25.09.2012
"Szkolenie w pełni omówiło wyznaczone tematy. Rozwinęło wątpliwości i pobudziło umiejętności. Nie straciłam ani jednej minuty...a to bardzo ważne."
Katarzyna Kudełko, Nevil

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .