Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 30.10.2012
"Szkolenie przygotowane bardzo profesjonalnie pod względem merytorycznym. Niesamowita atmosfera, wspaniała trenerka, mnóstwo pożytecznych informacji do wykorzystania od razu w życiu. Polecam serdecznie."
Maria Rosiek, Gold Partner

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 29.10.2012
"Fantastyczna trenerka, ciekawe zagadnienie, które będą ogromnie pomocne w mojej pracy. Gorąco polecam."
Alicja Piekarska-Najbart, Centrum Językowe Mova

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 29.10.2012
"Dziękuje, było mi niezmiernie miło u Państwa zdobyć kolejne nowe doświadczenie oraz dodatkową wiedzę z zakresu pracy w zawodzie, super Trenerka oraz bardzo potrzebne materiały do pracy. Polecam Beata Grela, AIDCAS "
Beata Grela, AIDCAS A

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 29.10.2012
"Bardzo ciekawe, profesjonalne szkolenie, świetna trenerka! Polecam wszystkim!- szczególnie tym, który chcą lepiej poznać siebie."
Lidia Jasiołek, Alfa Sagittarius

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 22.10.2012
"te warsztaty (wiem, że szkolenie, ale aspekt praktyczny jest tu bezcenny) otwierają oczy (i uszy!) na różne zjawiska, pomagają się komunikować skutecznie i bez frustracji. Wszystkim polecam, którzy mają do czynienia z ludźmi w jakiejkolwiek roli - szefa, klienta, współpracownika, pracownika."
Agata Stawska, Centrum Muzyki i Muzykoterapii GAIA

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .