Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 18.03.2013
"Bardzo ciekawe i wartościowe szkolenie. "
Katarzyna Javaheri, Ariana Trade Group sp. z o.o.

Skuteczne techniki sprzedaży
dodano: 06.03.2013
"Pozytywnie oceniam szkolenie, profesjonalne podejście w każdym aspekcie. Zdecydowanie polecam."
Mateusz Marć, Hekobentonity

Lepiej zapobiegać niż leczyć!...
dodano: 02.02.2013
"Temat wyśmienicie dobrany, prowadzący w pełni profesjonalny, organizacja bez zarzutu"
Krystyn Czerniejewski, Gabinet Lekarski

Lepiej zapobiegać niż leczyć!...
dodano: 30.01.2013
"Polecam wszystkim, którzy pragną zdobyć wiedzę w zakresie bezpieczeństwa IT. Bardzo dobrze prowadzone szkolenie w formie warsztatu - co jest ważne w aspekcie praktycznym. Szkolenie bardzo dobrze przygotowane od strony merytorycznej oraz ciekawie prowadzone."
Renata Talaga, Renata Talaga Architekt Studio Projektowe

InterDiSCyplinarna Menedżerka...
dodano: 30.01.2013
"Polecam wszystkim Paniom to szkolenie, ponieważ pozwala poznać swoją osobowość i nasze predyspozycje do pracy w zespole. Szkolenie bardzo dobrze przygotowane od strony merytorycznej oraz prowadzone niezwykle ciekawie i profesjonalnie przez świetną Panią Trenerkę. "
Renata Talaga, Renata Talaga Architekt Studio Projektowe

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .