Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 18.03.2013
"To szkolenie oceniam bardzo wysoko pod każdym względem: dostarczyło mi ogromnej ilości ważnych informacji; zwróciło moją uwagę na zagrożenia, których nie byłam świadoma; wyposażyło mnie w podstawowe, a niezbędne umiejętności obrony. Ponadto szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i w przyjaznej atmosferze."
Marzanna Herzig, Acti-test

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 18.03.2013
"Szkolenie bardzo ciekawe, niezmiernie przydatne w codziennym życiu; zdobyta wiedza niezbedna w codziennym korzystania z komputera i poruszaniu się w świecie urządzeń technicznych. Prowadzenie i organizacja bardzo profesjonalne. Bardzo polecam!"
Anna Szczepaniak, Arte Konserwacja Dzieł Sztuki Anna Szczepaniak

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 18.03.2013
"Szkolenie bardzo potrzebne i w pełni zgodne z tematem. Spokojnie mogę polecić innym - zakres wiedzy wręcz niezbędny dla wszystkich użytkowników komputerów - jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam Bogdan Orlik"
Bogdan Orlik, FIRMA KONSULTINGOWA BPO

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 18.03.2013
"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, zdecydowanie polecam"
Natalia Surówka, OknoŚwiat

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 18.03.2013
"Szkolenie bardzo dobrze przygotowane od strony merytorycznej oraz ciekawie prowadzone, mnóstwo pożytecznych informacji do wykorzystania od razu w życiu. Polecam serdecznie."
Andrzej Nycz, Romax Sp.j.

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .