Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Skuteczne techniki sprzedaży
dodano: 18.03.2014
"Same konkrety, przydatna wiedza, inne spojrzenie na sprzedaż. Byłem, polecam"
Bartłomiej W., Pragma Plus

Marketing i sprzedaż bezpośrednia...
dodano: 03.03.2014
"Brałam udział w szkoleniu \"Marketing i sprzedaż bezpośrednia - komunikacja mobilna" organizowanego przez Prokadre. Profesionalne przygotwanie i organizacja. Polecam!"
Katarzyna Kiernicka, Katarzyna Kiernicka

Strategia innowacyjnego rozwoju...
dodano: 11.12.2013
"Jeżeli masz koncepcję, jak powinna rozwijać się Twoja Firma, wszystko możesz uporządkować i dopracować na szkoleniu \"Strategia innowacyjnego rozwoju firmy\" - które gorąco polecam. Profesjonalnie, konkretnie i sprawnie. Gorąco polecam!"
Dariusz Hajduk, M-Inwestycje

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 05.12.2013
"Szkolenie bardzo przydatne, otwierające oczy na czekające na nas niebezpieczeństwa. Dużo cennych informacji które mam nadzieję wykorzystać w dalszej pracy."
Marcin Żurek, Restauracja Tiffany

Lepiej zabezpieczać niż leczyć!...
dodano: 02.12.2013
"Szkolenie zorganizowane bardzo profesjonalnie, prowadzący w bardzo przystępny, zrozumiały sposób przekazywał informacje o bezpieczeństwie w sieci. Już wykorzystałam w firmie nabytą wiedzę.Proszę o następne szkolenia!!"
Zofia Zięcik, Moderator s.c.

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .