Szkolenia dofinansowane
Szkolenia i treningi

Opinie klientów

W niespełna dekadę wyszkoliliśmy ponad 10 tysięcy osób. Pracowaliśmy z dziesiątkami firm o różnym profilu. Spisaliśmy się na medal w ogólnopolskich projektach unijnych oraz w inicjatywach lokalnych. Stale zwiększająca się frekwencja i rosnący zakres tematyczny szkoleń to również zasługa wspierających nas, zadowolonych klientów. W ProKadrze liczymy się z Twoim zdaniem. Nasze referencje świadczą o nas, a Klienci pomagają nam kształtować przyszłość.


Skuteczne budowanie zespołu
dodano: 22.09.2015
"Warsztat prowadzony w bardzo ciekawy sposób. Dużo praktycznych rozwiązań. Polecam"
Krzysztof Brewczyński, właściciel OTARO

Skuteczne techniki sprzedaży
dodano: 21.09.2015
"Szkolenie prowadzone pod kontem indywidualnym, łączenie przyjemnego z pożytecznym, dużo wyniosłam ze szkolenia, bardzo mi pomogło w pracy, pod względem organizacji wszystko dopięte na ostatni guzik. Polecam."
Agnieszka Siedlak, NAMAT

Innowacyny marketing...
dodano: 25.03.2014
"Brałam udział w szkoleniu \"Innowacyjny marketing społecznościowy, Social Media\". Bardzo podobało mi się praktyczne rozwiązywanie problemów oraz wiedza jak korzystać z różnych narzędzi. Polecam!"
Katarzyna Kiernicka, Katarzyna Kiernicka

Marketing i sprzedaż bezpośrednia
dodano: 24.03.2014
"Szkolenie indywidualne - \"Marketing i sprzedaż bezpośrednia\" (trener: Piotr Babiński) Jestem zadowolony z tematyki i sposobu realizacji szkolenia. Przyjemna sala szkoleniowa, odpowiednie przygotowanie merytoryczne trenera i świeżo wyciśnięty sok z marchwi, to na pewno zapamiętam z tego 2-dniowego szkolenia. Sporo ćwiczeń praktycznych, przykłady rozmów z trudnymi klientami, autoprezentacja, dodatkowe ćwiczenia - ogólnie wszystko na +. jak najbardziej polecam!"
Michał Różański, Gospodarstwo Pasieczne ŁYSOŃ

VAT - zmiany aktualnie obowiązujące
dodano: 21.03.2014
"Super !!!"
Tomasz Pniaczek, ATP

Dodaj opinię
Wybierz temat szkolenia...
  • Brak
  • Trudny Klient? nic trudnego!
  • Realizowanie celów zespołowych z satysfakcją i zaangażowaniem jednostki
  • Skuteczne techniki sprzedaży
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Skuteczne budowanie zespołu
  • Profesjonalna obsługa Pacjenta
  • Asertywność w kontaktach z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Efektywne motywowanie pracowników
  • System ocen w firmie
  • Efektywna komunikacja z Klientem
  • Prawo pracy po zmianach - aspekty praktyczne
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Lepiej zabezpieczać niż leczyć! szkolenie z bezpieczeństwa IT
  • Spotkania (seminaria) z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
Obrazek CAPTCHA dla zabezpieczenia przed SPAM'em Przepisz tekst z obrazka .